Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas realizacji zamówienia od momentu złożenia wynosi od 2 do 4 dni roboczych i zależy od wybranego sposobu płatności i dostawy.
Czas ten uwzględnia:
- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne, maksymalnie 24 h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z góry).
- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu nadania, który wynosi 1 do 3 dni robocze w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w przypadku DPD i Inpost(paczkomaty)
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Czas ten uwzględnia:
- czas przygotowania i nadania paczki przez nasze Centrum Logistyczne, maksymalnie 24 h od momentu złożenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty (płatność z góry).
- czas obsługi i dostarczenia paczki przez firmę kurierską, od momentu nadania, który wynosi 1 do 3 dni robocze w przypadku Poczty, i 1-2 dni robocze w przypadku DPD i Inpost(paczkomaty)
Czas realizacji zamówienia może uleć zmianie z przyczyn leżących po stronie dostawców lub w przypadku wyjątkowo dużej ilości zamówień (np. Black Friday, okres świąteczny, okresy specjalnych promocji, itp).
Jak dokonać zwrotu?
Produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Polna 10/B14
05-552 Wólka Kosowska
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.
Pamiętaj! Produkty muszą zostać odesłane w oryginalnych opakowaniach. Jeśli ich nie masz, wydrukuj formularz odstąpienia od umowy i odeślij go wraz z towarem. Pomoże to zidentyfikować Twoje zamówienie.
Zwracany towar należy przesłać na adres:
Polna 10/B14
05-552 Wólka Kosowska
Uwaga! Przesyłki wysłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą odbierane!
Zwrot pieniędzy na Twoje konto nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Twojego zgłoszenia. W przypadku płatności PayU zwrot środków zostanie zrealizowany na ten sam rachunek bankowy, z jakiego dokonano płatności. Natomiast jeśli wybrano płatność przy odbiorze, koniecznie należy podać numer konta bankowego oraz dane właściciela rachunku do zwrotu pieniędzy.
Jak anulować zamówienie?
Anulować zamówienie można poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta (telefon lub e-mail). Podczas kontaktu należy podać numer zamówienia, które ma zostać anulowane.
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".
Klienci posiadający konto na stronie mogą anulować zamówienie samodzielnie, korzystając z zakładki "Moje konto- Moje zamówienia", gdzie należy wybrać szczegóły danego zamówienia, a następnie użyć przycisku "Anuluj zamówienie".